Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Δήλωση άρνησης υπέρβασης 56ώρου

Προς:
§ Την Διοίκηση του ...................................................................................

Κοιν:
§ Τον Διευθυντή ...................................................................................

ΔΗΛΩΣΗ


Ο κάτωθι υπογεγραμμένος Ιατρός
............................................................................
(επώνυμο / όνομα / ειδικότητα / βαθμός / Εργοδότης Φορέας)
Έχοντας υπόψη το άρθρο 22 της Κωδικοποιητικής Οδηγίας 2003/88/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 4ης Νοεμβρίου 2003, σχετικά με ορισμένα στοιχεία της οργάνωσης του χρόνου εργασίας, του Π.Δ.88/1999 "Ελάχιστες προδιαγραφές για την οργάνωση του χρόνου εργασίας σε συμμόρφωση με τη Οδηγία 93/104/ΕΚ" (ΦΕΚ Α' 94), όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ.76/2005, σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2000/34/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και τις υπ'αριθ.67, 106 και 107 Πράξεις του Ι' Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Δηλώνω ρητά και ανεπιφύλακτα

ότι δεν συναινώ να εργάζομαι από την ..-..-..... και εφεξής πέραν του προβλεπόμενου ανώτατου επιτρεπόμενου εβδομαδιαίου χρόνου εργασίας των 52 ωρών συμπεριλαμβανομένων των εφημεριών.
Δηλώνω επίσης
ότι από 1/7/2009 έχω υπερβεί κατά πολύ το μέσο όρο των ωρών εργασίας που προβλέπεται από την προαναφερθείσα διάταξη και ως εκ τούτου αρνούμαι ρητά τη συμμετοχή μου στο πρόγραμμα των εφημεριών για το υπόλοιπο του μήνα ......................... και θα ασκήσω κάθε νόμιμο μέσο σε περίπτωση που παρά τη θέληση μου αναρτηθεί το όνομα μου στον κατάλογο των εφημερευόντων.

Σας υπενθυμίζω τέλος σε περίπτωση ανωτέρων αναγκών, δεν ανήκω στο προσωπικό ασφαλείας, λόγω της θέσης μου και της φύσεως της σύμβασης εργασίας που έχω υπογράψει με το νοσοκομείο.

Ρέθυμνο ../.. / .....

Ο Δηλών Ιατρός