Πρός: διοικητή Γ.Ν.Ρεθύμνου
Θέμα: Λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου
Κύριε Διοικητά
Σας ενημερώνουμε ότι παρά τις επαναλαμβανόμενες αναφορές του συλλόγου μας, δεν έχει δοθεί λύση στα προβλήματα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου.
Είναι ευρέως γνωστό ανάμεσα στους ιατρούς του νοσοκομείου ότι ένα μεγάλο ποσοστό των κλήσεων που ζητούνται από συναδέλφους τους μέσω του κέντρου, καταλήγουν ως “αναπάντητες”, διάρκειας ελαχίστων δευτερολέπτων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι κληθέντες ιατροί να ανακαλύπτουν τις κλήσεις τυχαία πολύ αργότερα, όταν θα κοιτάξουν κατά τύχη το κινητό τους.
Σας έχουμε επισημάνει από τις προηγούμενες αναφορές μας, ότι η άμεση επικοινωνία μεταξύ εφημερευόντων ιατρών είναι ζωτικής σημασίας για τους ασθενείς.
Σας γνωστοποιούμε επίσης με δεδομένη τη σοβαρότητα και την επαναληψιμότητα των γεγονότων, ότι η μη λήψη άμεσων μέτρων από εσάς θα μας αναγκάσει να οδηγηθούμε στην κοινοποίηση των γεγονότων αυτών εκτός των τειχών του νοσοκομείου.
Για το Δ.Σ. του συλλόγου ειδικευομένων
Ο αντιπρόεδρος Ο γραμματέας
Μάριος Παπαδάκης Φοίβος Κακαβίτσας